Wednesday, December 7, 2011

maafkan aku..

assalamualaikum..
di mana salah aku .sehingga kau menghukum aku..
segala yang berlaku semua adalah masalah lalu..
teringat akan segala kemanisan dan kepahitan yg telah berlalu

Namun itu semua berbeza kini..
segala yang berlaku dulu hanya menjadi debu-debu kenangan ..
aku tau aku hanyalah insan yang lemah..
Ya Allah bantu la aku untuk mengharunginya..
aku percaya ujian akan diberikan kepada mereka yang mampu menghadapinya
aku masih ada mereka dan mereka.
aku perlu kuat dan tabah
kerena itulah semangat aku untuk menjadi seorang yang berguna suatu hari nanti..
cuma satu pintaku ku ..
Ampunilah aku,,
Aku seorg hamba yang sangat lah hina diatas dosa-dosa lampau yang telah kulakukan
diri ini tidak la layak untuk mendapat balasan yang terbaek
tapi tidak lah mmapu untuk menghadapi segala hukuman Mu..

Alhamdulilah aku mampu mengharunginya dalam jangka masa ini
Doakan lah aku untuk terus KUAT dan KUAT...

No comments:

Post a Comment