Tuesday, June 12, 2012

Assalamualaikum...

10 Jun 2012
bermula lah sebagai seorang pelajar semester akhir Diploma Pengurusan Maklumat di Uitm Segamat
rase mcm baru semalam masuk tututpppp sudah habis.. masuk je sem otak tepu maklumlah dekat 3 bulan cuti..menambah lemak disekitar otak je HAHA..

entry nie actually untuk my best friend also my sis.. my enemy.. n my brother sometimes.. HAHA

NABILA HUDA

good luck final ..
do the best.. i know u can.. every thing can we achieve if we want!!
dada
Happy Belated beday !!
semoga pnjg umur murah rezeki..
mungkin aku x mampu bg kau
hadiah mahal2
x mampu bg kau kejutan yang membuatkan kau boleh touching..
tp InsyAllah aku akan mampu bg kau kegembiraan dan erti persahabatn yang sebenar,,


ingat semua kenangan kite la benda yang paling memg x boleh org lain bg diantara kita..
kau byk nasihat aku..
kau jgn la lupakan aku ..
ingat impian kite.. kite ade MAK AYAH yang same2 mendoakan kita ,, aku berjaya mak abah kau happy kau berjaya mak abah aku pon happy.. same2 kite tunjukkn k.. semoga kite dipermudahkan untuk mendapatnye.. aku syg kau sgt2..

kau la tempat nanges ..ketawa.. senyum yang aku ade,, (tinton n Jane jugak )



walau kite jauh bukan bererti kite x berpisah.. Allah ader untuk kite :)




No comments:

Post a Comment