Wednesday, October 5, 2011

niat ..

assalamualaikum..
rasenye lama sudah x update blog nie..rase mcm dah berhabuk..
dari ke ramadhan sampailah syawal..
erm lama 2..
sekrg tgah final exam tp lg 2 paper jer..
actually buat blog nie saje je nak luah2 perasaan.
0__________0
okey...
sebnaryne teringin sangat nak kerja..
nak tau x sebb ape??
sebab harapan pertama saya dari dulu adalah nak bg gaji pertama saya dekat mak saya...
walaupon x byk.. 100 ke 200 ker..
tp saya nak duit 2 mak saya masukkan sekali dgn duit nak menunaikan ibadah haji..sebb saya teringi sangat nak hantar mak saya dgn ayah saya ke sana,,'
tp saya fikir usia mereka yg semakin meningkat(usia saya juga)
takut la kalau x mampu suatu hari nanti..
x pe la walaupon saya x dpt pergi ..
tp saya rase bahgia kalau mereka dapat pergi.
saya tau itu impian mak saya..
saya doakan mereka dapat pergi menunaikan ibadah tersebut..


nie la mak dan ayah saya
syg sgt2 pada mereka!!

No comments:

Post a Comment